loading...
نگاه نو
مهران بازدید : 132 شنبه 03 اردیبهشت 1390 نظرات (0)


مستنداتى از عملكرد اسلام در ايران زمين و خرافات اسلام و تشيع

فتوح البلدان،البلاذرى،برگ 86:در زمان خلافت على مردم آذربايجان شوريدند و اشعث بن قيس كندى فرمانده سپاه تازيان و فرستاده على به منطقه با كمك سپاهى عظيم از كوفه اين شورش را خاموش كرد

فتوح البلدان،البلاذرى،برگ150:مردم رى هم در برابر على قيام كردند و از خراج دادن سر باز زدند بطوريكه در خراج آن ديار كسرى پديد آمد،على،ابوموسى را با لشكرى فراوان به رى فرستاد بقول البلاذرى:پيش از اين نيز ابوموسى بدستور على به جنگ با مردم رى شتافته بود و امور آنجا را بحال نخستين بازآورده بود

سفينةالبحار و مدينةالاحكام والاثار،حاج شيخ عباس قمى،برگ164:ما از تبار قريش هستيم و هواخواهان ما عرب و

اصول كافى جلد 3 ص 556: نگاه کردن به آلت تناسلي زن باعث کورى ميشود! - النظر الي فروج
النساء يورث العمي-من لا يحضره الفقيه

اصول كافى ج يك ص 319:امام ده علامت دارد از جمله آنها ختنه شده بدنيا مي آيد! با پا و براحتى متولد ميشود!جنب نميشود!اگر بخوابد قلبش بيدار است ..چشمش ميخوابد ولى قلبش بيدار است ! همانطور که از جلو ميبيند از عقب هم ميبيند! يولد مطهرا مختونا و لا يجنب و تنام عينه و لا ينام قلبه و يري من خلفه کما يري من امامه


اصول كافى ج يك ص 184:روايت از علي (ع) ..اولين حيوانى که پس از رسول خدا(ص) از دنيا رفت عفير خر رسول خدا بود! اين خر با رسول خدا صحبت کرده بود ! و گفته بود پدر و مادرم فداى تو! پدرم از قول پدرش و از قول جدش و جد جدش و ..نقل کرد که او خرى بود که نوح (ع) در کشتى گذاشت! و آنزمان نوح به جد من گفت اى مردم از نسل اين خر خرى متولد ميشود که رسول خدا بر او سوار ميشود! و من خوشحالم که آن خر هستعن امير المومنين علي قال ان اول شيي من ادواب توفي هو عفير حمار رسول الله ذالک الحمار کلم رسول الله فقال بابيي انت و امي

 

لكافى ج2 ص265:خوردن خاک نفاق مى اورد -اکل الطين يورث النفاق
اصول كافى ج3 ص387:خوردن خاک حرام است مثل خون و مردار و گوشت خوک اما خوردن خاک قبر امام حسين باعث شفاء از بيماريها ميشود!اکل الطين حرام مثل الميته و الدم و لحم اخنزير الا طين قبر الحسين فيه شفاء من کل داء

باقيات الصالحات ضميمه مفاتيح الجنان -شيخ عباس قمى ص 745:تو سل به امام موسى کاظم باعث جلاى چشم ميشود! التوسل بالامام موسي الکاظم ينفع لوجع العين

اصول کافى کتاب الحجه - باب مولد حسين ابن علي:امام حسين(ع) از سينه حضرت زهرا شير نخورد بلکه پيامبر انگشتش را در دهان او ميگذاشت و او مى مکيد و براى سه روزش کافى بود!لم يرضع الحسين من فاطمه (س) و لا من انثي کان يوتي به النبي (ص) فيضع ابهامه في فمه فيمص منها ما يکفيه اليو مين و الثلاث

اصول کافى - کتاب الحجه - باب مولد الزهراء - جلد يک صفحه382:فاطمه زهرا (س) حيض نميشده است! عن ابي الحسن قال ان بنات الانبياء لا يطمثن

اصول کافى - جلد يک ص348:هنگاميکه امام حسين به شهادت رسيد بين امم سجاد و محمد ابن حنفيه فرزند على(ع) بر سر امامت اختلاف افتاد ...محمد ابن حنفيه به امام سجاد گفت تو خودت بهتر ميدانى که من تو لايق تر هستم و امام سجاد در جواب گفت پاسخ تو را حجر الاسود ميدهد ! و دعوت کرد که به آنجا بروند ..آنگاه محمد ابن حنفيه حجر الاسود را صدا زد و هيچ جوابى نشنيد اما تا امام سجاد حجر الاسود را صدا زد حجر به صدا در آمد و گفت امامت مال على ابن الحسين است و نزديک بود حجر الاسود از جا کنده شود!لما قتل الحسين (ع) ارسل محمد ابن الحنفيه اليعلي ابن الحسين

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 377